Logo tekstu łatwego do czytania i rozumienia: głowa nad otwartą książką i podniesiony w górę kciuk w geście OK.
Instytut Informatyki, zwany dalej Instytutem, znajduje się przy ulicy 3-Maja 54 w Siedlcach, w budynku Wydziału Nauk Ścisłych i Przyrodniczych. Budynek ten jest dostępny dla osób z niepełnosprawnościami.
Tak wygląda budynek, w którym jest Instytut. Tutaj są sale wykładowe i komputerowe. Na drugim piętrze, w pokoju 233 jest sekretariat. Dyrektorem Instytutu jest dr Artur Niewiadomski.
Niektóre sale komputerowe Instytutu są w drugim budynku przy ulicy Sienkiewicza 51. Ten budynek również jest dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Czym zajmuje się Instytut?
W Instytucie prowadzimy studia na kierunku Informatyka oraz Inżynieria Procesów Technologicznych. Są też zajęcia z Tyfloinformatyki dla osób niedowidzących.
Żeby załatwić sprawy w Instytucie można:
- napisać pismo i wysłać je na adres: Instytut Informatyki UPH, ul. 3-Maja 54, 08-110 Siedlce,
- przynieść pismo do sekretariatu do pokoju 233,
- napisać wiadomość i wysłać ją na adres e-mailowy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.,
- zadzwonić pod numer 25 643 10 27,
- przyjść do Instytutu i spotkać się z pracownikiem w sekretariacie od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 do 15:30.
Osoby głuche i słabosłyszące mogą kontaktować się z tłumaczami języka migowego. Tłumacz jest za darmo. Numer do tłumacza: 782 354 844.